گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس وارد تهران شد + فیلم نتیجه بازی پرتغال و فرانسه+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| برد سخت امباپه نتیجه بازی اسپانیا و آلمان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان حذف شد پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نتیجه بازی عراق و کره جنوبی| یک امتیاز شیرین عراق درسئول

  • کد خبر: ۷۹۳۶۶
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
نتیجه بازی عراق و کره جنوبی| یک امتیاز شیرین عراق درسئول
مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی فوتبال درقاره آسیا آغاز شد و تیم ملی عمان با هدایت برانکو ایوانکوویچ توانست ژاپن را شکست دهد. تیم ملی عراق حریف آینده تیم ملی ایران نیز یک امتیاز با ارزش از سئول به بغداد برد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال عمان توانست در اولین بازی خود در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی فوتبال در قاره آسیا تیم ملی فوتبال ژاپن را با یک گل مغلوب کند. عمانی‌ها گل ۳ امتیازی خود را دقیقه ۸۸ توسط الصبحی به ثمر برساند. گلی که باعث شد عمان در خانه ژاپن بردی بزرگ را تجربه کند ودرهمین ابتدای راه صعود به جام جهانی فوتبال از شانس واقبال بالایی برای حضور در جام جهانی قطر برخوردار شود.

کره جنوبی که جدی‌ترین رقیب ایران نیز به شمار می‌آید در خانه خودش نتوانست عراق را علی‌رغم فشاری که در طول بازی روی دروازه میهمان آورد شکست دهد. کره‌ای‌ها پانزده شوت به دروازه حریف زدند که پنج تای آن‌ها در چارچوب بود و عراقی‌ها که روی دفاع تمرکز داشتند موفق به زدن شوت به چارچوب کره جنوبی نشدند.  

 این بازی که با حملات و میل بیشتر کره برای گل‌زنی همراه بود برنده‌ای نداشت تا پائولو بنتو در همین ابتدای راه با یک چالش جدی مواجه شود. کره جنوبی با تمامی ستاره‌هایش که سون هیونگ مین مهاجم تاتنهام در راس آن‌ها قرار می‌گیرد موفق نشد گلی به عراق بزند تا عراقی‌ها یک امتیاز ارزشمند را با خود به خانه ببرند. عراق پنج روز دیگر در مسابقه دوم خود میزبان ایران در کشور قطر است و کره جنوبی باید به مصاف لبنان برود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->